tiistai 26. maaliskuuta 2013

Meow.

Pistäydyin vanhempieni luota kotiin tullessa äkkiä Matkuksen ostoskeskuksessa, ja tein uskomattomia löytöjä.


Mun kissarakkaus on tainnut tulla esille "muutamaan" kertaan täällä blogissa, joten eläväpintainen paita meow tekstillä tahtoi minun mukaani aika pahasti. Mielesssäni jo sommittelin tän paidan mustan mekon päälle ohuen vyön kanssa. Tai vaikka kesällä Espanjaan aurinkorannalle bikineiden päälle. (Ne bikinit pitäisi varmaan hankkia... Edelliset ei vaan miellytä enää)

9,95 € Gina Tricot


Vanhojen nilkkureiden hajottua ajattelin ettei minulla ole rahaa investoida nilkkureihin. Investoinniksi näitä kenkiä ei voi kutsua, sillä hintaa näille jäi 9,90€. Nämä tarttuivat mukaan kaupasta nimeltä skopunkten. Minulle aivan uusi tuttavuus, mutta kaupassa oli hyvät valikoimat todella edullisia kenkiä. Nämä kengät tuskin minua kovin kauan palvelevat, mutta ei alle 10€ kengiltä sitä voikaan odottaa. Siihen asti, rakastan teitä. Unelmanpehmeät kävellä, pieni korko, mokkanahkan näköinen pinta joka puhdistuu pyyhkäisemällä.

Ensimmäisessä kuvassa näkyvä henkari on myös Matkuksesta, Tiger kaupasta. Paketissa tuli 3 eri sini / vihreä sävyistä puista henkaria hintaan 3 €. Nappasin ne mukaan piristämään meidän eteistä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti