perjantai 7. kesäkuuta 2013

Kultaan kastettu nimetön




Ei mennyt ihan niinkuin Strömsössä. Otin kuvat, kun kynsissä oli peiton jälkiä, ja korjailin ne vasta kuvien ottamisen jälkeen... Fiksua.

Kuitenkin, kynsiin. Näpräsin taas itselleni kynnet. Ensiksi lakkasin kynnet pinkillä nimetöntä lukuunottamatta, jonka hukutin glitteriseen kultalakkaan. Kynnet näyttivät liian eriparisilta makuuni, joten töpöttelin kultaa vielä kynsien juureen.

Täytyy sanoa että nämä kynnet ovat mieleeni erityisesti. Näitä kun katsoo, niin hymy hiipii väkisinkin kasvoille. En tiedä mikä näistä kynsistä tekee niin erityiset, mutta nämä ovat minulle todelliset hyvän mielen kynnet.


Lakkoina käytin Models Ownin Golden fingeriä, Color Clubin Wing Flingiä ja H&M:n Stay Goldenia. Kaikki kolme lakkaa kuivuvat kohtuullisen nopeasti. MO vaatii peittääkseen täysin 4 kerrosta, kuvissa vain kolme. CC peittää kolmella.

Voisin tähän loppuun ylistää vielä CC lakkojen laatuja. Aivan uskomatonta. Tuntuu että olen edelleen pyörällään päästä näiden parempien lakkojen laadusta, kun olen vuosia lakannut halpislakoilla.

Tänään siirrymme mökin rauhaan. Toivotaan että säät suosivat ja saadaan veneiltyä ja otettua aurinkoa.

Hyvää viikonloppua kaikille!


2 kommenttia:

  1. Mä oon kans huomannu hienoisen eron kun on alkanu laatikkoon eksymään näitä parempia merkkejä.. :) Vasta ihastuin kun CC:n Daisy does it löysi tiensä tänne, ja nyt taas hyrrään tyytyväisenä kun eilen tullut a-england peitti kynnet kauniisti ja kohteliaasti kahdella kerroksella.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen kans katellut tota Daisy does ittiä. Kaunis lakka. Mulla ei ole ainakaan toistaiseksi yhtään a-englandia vielä. :) Toi ero halpislakkoihin on oikeesti todella hurja.

      Poista